четвер, 12 листопада 2015 р.

КОНСПЕКТ


ТЕМА:         Стройові прийоми та рух без зброї. Повороти на місці.       


МЕТА:          -  навчити учнів правильно виконувати стройові  прийоми
  -  розвивати навики та вміння необхідні майбутнім військовослужбовцям
  -  виховувати повагу до військової служби,дисциплінованість, патріотизм   


ОБЛАДНАННЯ:          розмітка для занять з стройової підготовки  


Перебіг уроку
І.     Організація класу:  шикування в одну шеренгу, вітання з учнями, виконання гімну України, перекличка, відпрацювання стройових прийомів (“Cтавай”, “Рівняйсь”, ”Заправитись”).

ІІ.     Повідомлення теми та мети уроку: Стройові прийоми та рух без зброї       
       -  навчити учнів правильно виконувати стройові  прийоми
       -  розвивати навики та вміння необхідні майбутнім військовослужбовцям
        -  виховувати повагу до військової служби, дисциплінованість,

ІІІ.     Опрацювання матеріалу:
           Розмикння учнів в одну шеренгу, повторення першої підготовчої вправи для стройової стійки - “Розгортання носків по лінії фронту на ширину ступні”. Виконання цієї підготовчої вправи виконується по команді: “Носки звести, роби-РАЗ, носки розвести, роби - ДВА, носки звести, роби - РАЗ” і т.д. Під час виконання даної вправи учнями, слідкую за шириною розведення носків та вказую на недоліки. Після цього  приступаємо до самостійного тренування, при цьому перевіряється по черзі кожного учня  і добивається виконання ними правильних дій.
    Потім  виконуємо другу підготовчу вправу –припідняття грудей з подачою корпуса трохи вперед, підбиранням живота, розгортанням плечей і опусканням рук посерединні бедер. Ця вправа відпрацьовується в такій же послідовності, як і попередня.
    Вивчення цієї підготовчої вправи проводиться по команді “ Груди припідняти, живіт підібрати, плечі розгорнути, корпус тіла подати вперед, роби –РАЗ , прийняти першочергове положення, роби –ДВА “. Для показу розбіжностей цих положень доцільно використовувати дзеркало чи перешикувати одну шеренгу навпроти іншої, а потім подати команду “Перші номери - стояти вільно , а другі по команді припіднімають груди”.
   При відпрацюванні другої підготовчої вправи учні повинні тримати голову як  при стройовій стійці. Щоб перевірити правильність положення голови, необхідно прийняти стройову стійку і, не опускаючи голови, подивитись до низу перед собою. При правильному положенні голови учень не  повинен бачити  на підлозі саму найближчу від себе мітку за два –три кроки,  інше положення голови буде невірним.
    Відпрацювавши підготовчі вправи, приступаємо до тренування всіх елементів стройової стійки в цілому, для цього подається команда “Ставай”, “Струнко” чи другі команди, наприклад: “Два кроки вперед (назад), кроком – Руш”, “ Крок вперед, кроком Руш” і т. д.
     Навчання поворотам починається після відпрацювання стройової стійки, так як тільки на її основі можливо правильно освоїти ці прийоми. При цьому спочатку необхідно відпрацювати повороти (на право, на ліво) ліворуч, праворуч(на ¼ круга), і кругом (на ½ круга), а потім повороти півоберта направо і півоберта на ліво (1/8 круга).
     Для навчання поворотам на місці шикуємо  учнів по периметру стройової площадки (в одну шеренгу з інтервалом чотири кроки) і, вийшовши на середину строю, показуємо поворот в цілому в установленому темпі.
    Показуємо прийом по розділам, всі повороти виконуються на два рахунки: по першому рахунку потрібно повернутись, зберігаючи правильне положення корпусу, і , не згинаючи ніг в колінах, перенести вагу тіла на попереду стоячу ногу, по другому рахунку найкоротшим шляхом приставити другу ногу.
    Показавши вправу, по розділам подається команда “Направо, по розділам, роби –Раз , роби –Два”. Слідкуємо при цьому за правильністю виконання вправи всіма учнями. При неправильному чи нечіткому виконанні елемента на рахунку “раз” подається команда ”відставити”.
    Вивчивши поворот прворуч по розділам, приступаємо до вивчення його в цілому. Для цього подається команда “Праворуч” і супроводжується рахунком в голос: “Раз, Два”.
    Після цього вивчаємо прийом ліворуч, який виконується так само як і попередній по розділам на два рахунки але в іншу сторону.
   Для навчання  поворотам кругом потрібно: по команді “Кругом, по розділам, роби раз” потрібно різко повернутися на лівому каблуці і на правому носку, не згинаючи ніг в колінах, перенести вагу тіла на каблуках лівої ноги, подавши корпус трохи вперед. При повороті кругом також не допускається  розмах руками кругом корпуса.
    По рахунку “роби –ДВА” потрібно найкоротшим шляхом приставити праву ногу до лівої так, щоб каблуки були разом, а носки розгорнуті на ширину ступні.
    Після цього як учні почнуть правильно виконувати прийом по розділам переходимо до відпрацювання його в цілому.

IV .    Закріплення вивченого матеріалу: Відпрацювання вивчених прийомів в цілому, в складі навчальної групи.  При цьому вказуються недоліки виявлені під час виконання.      

V.     Підсумок уроку: Доведення до свідомості учнів необхідності і важливості вивчення даної теми. Проведення аналізу типових помилок, що допускаються під час виконання вивчених стройових  прийомів. При необхідності відповідь на запитання учнів по темі уроку.
VІ.    Оцінювання за урок: Виставлення оцінок за урок, при цьому обґрунтовуючи їх, та вказуючи допущені помилки і якість виконання.

VІІ.    Домашнє завдання: Прочитати 132-133 сторінки підручника, самостійно відпрацювати вивчені стройові прийоми, Для бажаючих отримати більш поглибленні знання та вищу оцінку вивчити  Обов’язки військовослужбовців перед шикуванням і в строю.
        
�а урок: Виставлення оцінок за урок, при цьому обґрунтовуючи їх, та вказуючи допущені помилки і якість виконання.


VІІ.    Домашнє завдання: Прочитати 132-133 сторінки підручника, самостійно відпрацювати вивчені стройові прийоми, Для бажаючих отримати більш поглибленні знання та вищу оцінку вивчити  Обов’язки військовослужбовців перед шикуванням і в строю.

         

Немає коментарів:

Дописати коментар